Monday, March 8, 2010

Aku hanya perlukan dia~

 i really miss them~

Lemah gemalai jari aku kali nih...entahlah..sekejap sunyi,sekejap ok....kadang2 perasaan sesorang berubah...disbabkan sesuatu atau tiada sebab..
kadang2 air mata ingin mengalir merenung hidup...kadang2 jiwa kosong....kadang2 teramat gembira...hidup ni bukan sesenang yg kita sangkakan...ada manusia hipokrit..ada manusia yg terlalu baik...perasaan aku semalam di mid valley seakan menguji aku sebagai hamba Allah...

Seorang Bapok meminta duit dgnku untuk balik seremban...niat hatiku ingin menolong..ttp entah aku keras untuk bg duit sbb dia seorang bapok...lagipn dia minta bukan cara yg baik...sekali aku tolak permintaannya "what type human of you!Shit"ini yg aku dapat...kita ni bukan lah jahat sgt xnak tolong..walaupn dia sorang yg bapok..ttp cubalah minta dgn baik~

Macam2...aku hanya memohon kpd Allah menjadikan aku insan yg rendah diri..walaupun d khalayak ramai biarlah org x perasaan dengan kehadiranku..aku hanya mau hidup dengan keluarga yang aku impikan..bersama suamiku..adik2ku...ibu..kakak..hanya kebahgiaan yg aku nak..

2 PoTpeT(◕‿◕.):

khairolghani said...

sudah menjadi lumrah hidup..ada saja dugaan yang melanda..kuatkan semangat..

Nurizaihan(◕‿◕.) said...

@ khairolghani

maceh=)

Post a Comment