Saturday, March 6, 2010

Sejarah Exam|ingat 8 pm tp 8 am...waaaaaaaa!!!!!!



6 march 2010..banyak adegan aneh yg berlaku pada harini..elok jer aku nak lelap mate..tetibe elektrik xder..mak oi..sangatla panas...menggapai bantal kecil ku dibuat kipasan badanku..fuuuhhhh..panas!!! aku tekanan...sambil mengelutkan kaki2ku kegeraman..haihh...aku bukak pintu..blok yg lain der letrik..aduih..aku paksa gak mata yg da lemah ni tutup..

9 a.m!!! kwn ku c pija tetiba miskol..aik budak ni miscol je ke?pesal awl bangat die miskol aku..kan exam lambat lagi..tetiba otak aku terpikir..aku mendapat petunjuk dari Allah..aku menggapai henset dan call bacl pija at three times..x angkt..xkan da mula exam kot!!!! aku cari numb lectur aku..

N:Salam puan,puan tgah exam ke skg..?
P:ye..nti call me back

Makkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!! aku nak mennagis coz nila subjek yg aku clash sem lalu yg buat aku lanjut sem...!!!! Ya Allah mcm mn aku boleh cuai..aku xtaula mne pegi otak aku time baca emel..betul2 pikiran aku igatkan malam...

Bergegas aku pegi bilik air yg xder lampu..ishhh..letrik ni pn satu hal..aku cuci muka gitu jerk..berlari capai tudung dan jaket ku...(baju yg aku pakai dr semalam) lansung x mandi...muke pn nth cm pe jer...da kul 9.30 Ya Allah,mudah2 la aku di benarkan masuk..pujuk hatiku..Aku call back pensyarah..die x angkt,then i sms:

"Salam puan,im so sorry,i really thought mid exam at 8pm,please consider me.im on da way right now"

Puan tu call me back...arrhhh cepat jer aku sambut...so u kat mne ni?masuk je..asal lambat?

"sori puan,im careless" tu jer ayat aku mampu beri kat lectrur aku...Alhamdulillah..aku bersyukur..sambil berlari menuju ke Dewan..buka jer pintu dewan sume dok tengok aku..haiishhh segan2 ..mmg tersangat segan...Puan Norliza sambut aku dan bg kertas Exam..

Aku berasa lega dan menjawab dengan tenang,tidak putus2 ku panjatkan kesyukuran kpdNya kerana dpt amik exam wlupn lambat.Setelah selesai..aku mengucapkan terima kasih dgn Puan Norliza merangkap mentor aku..huhuhu.

p/s lepas ni pe2 yg ptg aku akan letakkan notice and remind terus..huhuhu

3 PoTpeT(◕‿◕.):

Aidi-Safuan said...

huhu...seb baik boleh masok. kalau x, bole extend lagi kan? :p

sejuk said...

jgn lalai lagi ye cik adik, neway student mane? kalau uitm shah alam, meh2 la lepak minum kat fkm

Nurizaihan(◕‿◕.) said...

waaaaaaaaaaaaaaaa x nak extend..huhuhuh..

@sejuk
ukm lor=P

Post a Comment