Friday, March 5, 2010

Ala Banyak Lelaki lain!!! ko Belah I DONT CARE!!!!

Teeeeeettt* otak ku belegar mencari jawapan...aku dilahirkan sebagai wanita di dalam dunia yang mempunyai jiwa yg lemah dan terlalu emosi..keadaan sekeliling membuatku terfikir...dan redha dengan lumrah alam..mmg kejadian kita sebagai muslimah adalah di bawah lelaki...dan suma pekara adalah berpokok pangkal dengan lelaki..

well...that y i love my husband..

Aku mendapat message...


N:Ok fine.Kalau mcm tu p la cri ex2 awk tu..myB drg better dr sy
D:Kalau mcm tu thanx coz syg sy selama ni...dan i hate u!!! assalammualaikum..

Huh???berderau darah ni...tp dalam hati stil nak pertahankan ego...aku mmg dilahirkan sbg perempuan yg mempunyai ego yg tinggi sesape jer ngn mne2 lelaki mmg drg akan tunduk ngn aku... Fuhh!!!Tahan2...aku tau 'dia'akan merayu kat aku balik...Seperti Kisah2 ku Yg lampau aku tidak pernah diputuskan lelaki.Aku jer yg putuskan hubungan..
Shittttt!!! how hell him to me..!!to yg terkuar dalam hati aku..riso gak dier lansung x msg senyap cenggitu je...
Biar betul 'Dear'ni..

Adoooiii!!!!aku dengan perasaan RISAU yg amat ni menggapai henset aku..dan tengok inbox...5 min kemudian..ArrggHHHhhh!!!!aku send gak msg..and minta maaf....

D: Sorry..sy da buat keputusan dan sy ttp dgn keputusan sy..hiduplah awk dgn keEgoan awk

Entah..bergenang airmataku tanpa ku sedari..aku terpaku dan berbaring....teruk sangat ke aku...???
Aku terus call die..langsOng x angkt..malahan reject my call and off hpn..

"ya Allah,hambamu ini bersalah tolonglah bukak pintu hatinya memaafkan aku"

Aku bertambah sedih..pilu....aku tak sanggup kehilangan dirinya..Semalaman ku menangis sehingga subuh..i call my mom...suara ku menangis teresak2.."mak..call aryan..tell him tu just message and i really cant live without him" aku lansung xder perasaan malu dan ego..aku betul2 hilang keEgOan..and then..aku baru sedar yg aku patut berubah dan tekad berubah..and my dear call

D: Dear sengaja uji syg selama semalaman..nak tgk sejauh mne keegoan syg..hahaha..kn?dear bkn spt lelaki lain tau..then u kene berubah..Dear lansung x terpikir nk lepaskan syg..

Marah campur nangis campur geram..wahhhhhh!!! Dear sengajaaaa!!!!gembira sangat hati ini bila tau tu hanya ujian kat diri aku...sungguh kerana dia aku da buat kesimpulan baru...popuan tidak boleh lebih egonya dengan lelaki...smpi skg aku selalu ikut ckp dan berjaga dalam apa yg aku cakap=)

p/s moral of story..lawa mana..kaya mana popuan..letaknya ttp d bawah kaki suami

0 PoTpeT(◕‿◕.):

Post a Comment